Online adverteren

Jouw product of dienst tegen een relatief laag bedrag bij een grote, gerichte groep onder de aandacht brengen? Dat kan door middel van Social Advertising, oftewel Online adverteren. Door de enorme database van onder andere Facebook en Google kunnen we tot op de dag van vandaag enorm gericht targeten op de juiste doelgroep.

Social Media advertising

Facebook advertising
Met meer dan 8 miljoen gebruikers is Facebook het platform bij uitstek om je potentiële klanten te bereiken. Facebook is niet meer alleen voor de ‘fun’, maar om jouw bedrijf te laten groeien. Als je hier nog niet gebruik van maakt, is de kans groot dat je talloze betalende klanten misloopt. Het grootste voordeel van het platform is dat je je doelgroep heel nauw kan targeten

Instagram advertising
Net zoals op Facebook, kan je je bedrijf of producten promoten op Instagram via fotoadvertenties, videoadvertenties carrousel-advertenties (slideshow van meerdere foto’s) en of stories-advertenties. Instagram is een ideaal platform als je een jongere doelgroep wil aanspreken.

LinkedIn advertising
Een ideaal platform om het zakelijk online netwerk te bereiken. LinkedIn staat bekend als premium advertising, maar het kan net die return on investment opleveren, die jij wenst te behalen.

Google Adwords

Binnen Google Adwords heb je een ruim spectrum aan mogelijkheden. Misschien heb je Google Adwords in het verleden al een keer uitgevoerd. Het resultaat wat je eruit kreeg was ‘Google AdWords werkt niet voor ons bedrijf’. Als dit bekend klinkt, is de kans groot dat je ze zelf beheerde en constant faalde, vanwege gebrek aan knowhow, of dat een amateur bureau het runde dat gewoon keek naar clicks en verkeer, in plaats van conversie.

Hoe zijn wij anders? We optimaliseren niet alleen jouw GoogleAds-campagne voor verkeer, maar we optimaliseren ook de conversieratio van jouw website om ervoor te zorgen dat we zoveel mogelijk bezoekers omzetten in betalende klanten, oftewel: elke laatste druppel eruit persen om jouw GoogleAds campagne winstgevend voor jouw bedrijf te maken.

Remarketing

Wanneer je online adverteert zal niet al het verkeer onmiddellijk een aankoop of actie verrichten. Daarom is het van belang om ook in te zetten op remarketing advertenties. Je kan bijvoorbeeld een remarketing advertentie opzetten voor diegene die, na het klikken op één van je voorgaande advertentie, gedurende 5 minuten op je website zijn gebleven, maar geen actie verrichtte. Op basis van een remarketing campagne kan je deze potentiële klanten nogmaals overtuigen.

Online adverteren