KVA Beveiliging staat voor de puurste vorm van beveiliging en dienstverlening in ons regiogebied. 24 uur per dag, 7 dagen per week staan zij voor haar klanten paraat om tot het uiterste te gaan. Niet voor niets zijn zij in 2021 verkozen als nummer 1 uit de regio. Om op die positie te blijven stelden wij een digitaal strategieplan op. Vervolgens ontwikkelden wij een overzichtelijke website waarmee zij nog meer (potentiële) klanten kunnen bedienen.
De opdracht was duidelijk: ontwikkel een moderne, duidelijke website welke de nieuwe positionering en het communicatie thema – “De puurste vorm van beveiliging”- ondersteunt en versterkt! De verouderde website straalde dit niet voldoende uit en gaf niet weer waar KVA voor staat. In combinatie met een nieuwe content strategie moest dit verholpen worden.
De website is hét online visitekaartje geworden van KVA Beveiliging. Doordat de website ruim is opgezet en fris oogt kunnen de bezoekers makkelijk door de website navigeren. Door het toepassen van een duidelijk onderscheid tussen zakelijke en particuliere beveiliging krijgt de website twee dimensies. Enerzijds de insteek op de particuliere klanten, anderzijds de ondernemers.
Door middel van blogs over bedrijfsbeveiliging en veiligheidtips informeren we de (potentiële) klanten. Deze blogs voorzien we van de juiste zoekwoorden zodat ze relevant zijn voor de doelgroep én beter worden gevonden in de zoekmachines. Door gebruik te maken van waardevolle content in combinatie met haarscherpe fotografie is het niet gek dat KVA Beveiliging op social media snel blijft groeien. Voornamelijk op LinkedIn wordt KVA Beveiliging steeds meer bekend, wat zorgt voor een continue stroom aan nieuwe leads.
Een prachtig project met geweldige resultaten. Terug naar de basis, vanuit daar een ijzersterke fundering neerzetten, en die fundering doorvertalen naar de socials. Mede dankzij deze stappen resulteerde dit in meer zichtbaarheid, verkeer en natuurlijk omzet. KVA is uitgegroeid tot de nummer 1 in de regio, en gaat ervoor zorgen dit te blijven.